Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
277 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-12 20:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.13:[691:698.1](478) (2) |
General questions of trade and commerce. Market (803) |
Building materials. Building components (60) |
Finishing and decorating trades (3) |
SM ISO690:2012 CERNAVCA, Olesea. Identificarea consumatorilor-țintă ai materialelor de finisare, în vederea extinderii segmentului de piață al producătorilor autohtoni. In: Univers strategic, 2018, nr. 2(34), pp. 44-55. ISSN 2067-7464. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers strategic | |||||
Numărul 2(34) / 2018 / ISSN 2067-7464 /ISSNe 2068-1682 | |||||
|
|||||
CZU: 339.13:[691:698.1](478) | |||||
JEL: B21, B22, D43 | |||||
Pag. 44-55 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Actualitatea cercetării se evidențiază prin globalizarea piețelor și liberalizarea comerțului mondial, care determină o concurență impetuoasă între producătorii materialelor de finisare, atât pe plan național, cât și pe plan internațional. Astfel, pentru a încerca să ajutăm producătorii autohtoni ai materialelor de finisare, în vederea atingerii unei competitivități înalte prin concentrarea forțelor în direcții exacte, am stabilit, drept scop pentru lucrare, identificarea segmentelor-țintă ale consumatorilor materialelor de finisare. Pentru atingerea scopului, am stabilit următoarele obiective: determinarea frecvenței de cumpărare pe localități; evaluarea frecvenței achizițiilor pe mediile de trai repartizate, pe sexe și vârste; stabilirea sumei medii de încadrare pentru o achiziție unică a materialelor de finisare; determinarea dependenței între suma achizițiilor și nivelul venitului lunar. În cadrul acestei lucrări, au fost utilizate metode științifice, ca: deducția, inducția, metoda analitică, sinteza, comparația, metoda analogică și chestionarul. Menționăm că această cercetare se bazează pe rezultatele veridice, interpretate în urma aplicării metodei-chestionarului asupra a 260 de consumatori ai materialelor de finisare din Republica Moldova. Acest studiu este efectuat în special pentru producătorul autohton al materialelor de finisare S.A. SUPRATEN, în vederea extinderii segmentului de clienți, însă susținem că rezultatele cercetării pot fi utilizate atât de către producătorii, cât și dealerii materialelor de finisare de pe întreg teritoriul republicii. |
|||||
Cuvinte-cheie materiale de finisare, producători, dealeri, consumatori, piaţă, extindere, achiziție, concurenţă, standarde, calitate |
|||||
|