Tendințele învățămîntului superior la începutul mileniului III
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
324 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-05 23:26
SM ISO690:2012
BÎRLEA, Svetlana, TODOS, Irina. Tendințele învățămîntului superior la începutul mileniului III. In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 3 martie 2016, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2016, pp. 6-8. ISBN 978-9975-88-013-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2016
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice"
Cahul, Moldova, 3 martie 2016

Tendințele învățămîntului superior la începutul mileniului III


Pag. 6-8

Bîrlea Svetlana, Todos Irina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 22 martie 2021


Rezumat

At the present time higher education is not immune from trends. In fact, predicting trends at universities is a very hot topic these days. As technology becomes more and more embedded in our culture, we must provide our students with relevant and contemporary experiences that allow them to successfully engage with technology and prepare them for life after universities.

Cuvinte-cheie
învăţământ superior, tendinţe, TIC, moodle, Adobe conect, MOOC, Portofolii digitale