Articolul precedent |
Articolul urmator |
324 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-05 23:26 |
SM ISO690:2012 BÎRLEA, Svetlana, TODOS, Irina. Tendințele învățămîntului superior la începutul mileniului III. In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 3 martie 2016, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2016, pp. 6-8. ISBN 978-9975-88-013-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2016 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 3 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 6-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
At the present time higher education is not immune from trends. In fact, predicting trends at universities is a very hot topic these days. As technology becomes more and more embedded in our culture, we must provide our students with relevant and contemporary experiences that allow them to successfully engage with technology and prepare them for life after universities. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ superior, tendinţe, TIC, moodle, Adobe conect, MOOC, Portofolii digitale |
||||||
|