Articolul precedent |
Articolul urmator |
601 60 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 06:47 |
SM ISO690:2012 RAIS, Cristina, TĂEREL, Adriana-Elena, STANCU, Emilia, SOROCEANU, Valentina. Studiul elementelor de etică în cercetarea de marketing aplicabile în domeniul farmaceutic. In: Farmacia etică: istorie, realităţi şi perspective.: Conferinţă dedicată memoriei Vasile Procopişin - Patriarhul farmaciei Moldave, doctor habilitat în ştiinţe farmaceutice, profesor universitar şi Nadejda Ciobanu, doctor în ştiinţe farmaceutice, conferenţiar universitar, 19-21 aprilie 2018, Chișinău. Chișinău: Tipogr. "Imprint Star", 2018, pp. 100-106. ISBN 978-9975-3159-5-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Farmacia etică: istorie, realităţi şi perspective. 2018 | |||||
Conferința "Farmacia etică: istorie, realităţi şi perspective" Chișinău, Moldova, 19-21 aprilie 2018 | |||||
|
|||||
Pag. 100-106 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Cercetarea de marketing este un proces esențial în cunoașterea opiniei sociale, evaluarea gradului de satisfacere a cererii și adoptarea unor strategii eficiente și sustenabile pentru asigurarea dezvoltării durabile a societății. Indiferent de domeniul în care se aplică și cu atât mai mult în marketingul farmaceutic unde factorii de decizie trebuie să justifice fiecare hotârâre în termeni financiari și beneficii pentru pacienți, într-un mediu în care resursele sunt tot mai puține, desfășurarea studiilor cu respectarea principiilor etice de cercetare este foarte importantă pentru toți actorii implicați: pacienți, profesioniști, companii, ministere. Într-o societate în care se pune tot mai mult accent pe eliminarea barierelor și promovarea liberei circulații, a liberei judecăți și a liberului arbitru, nu trebuie pierdute din vedere elementele de etică profesională, care prezintă aplicabilitate universală. Acesta este motivul pentru care tot mai mulți specialiști sunt interesați de informații și cunoștințe actuale din domeniul cercetării și eticii marketingului farmaceutic |
|||||
Cuvinte-cheie etică, cercetare, marketing farmaceutic, ethics, research, pharmaceutical marketing |
|||||
|