Abordări conceptuale ale diferențierii instruirii elevilor din gimnaziu
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
357 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-04-13 01:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:373.5.046.12 (1)
Education (14220)
Kinds of school providing general education (2007)
SM ISO690:2012
MARAVELA, Doina-Laurenția, GOLUBIŢCHI, Silvia. Abordări conceptuale ale diferențierii instruirii elevilor din gimnaziu. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi management educaţional, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 5, pp. 139-144. ISBN 978-9975-76-322-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Abordări conceptuale ale diferențierii instruirii elevilor din gimnaziu

CZU: 371.3:373.5.046.12

Pag. 139-144

Maravela Doina-Laurenția1, Golubiţchi Silvia2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 17 martie 2021


Cuvinte-cheie
instruire, diferențierea instruirii, diferențiere internă, diferențiere externă, joc didactic