Educația prin artă – probleme actuale și de perspectivă în formarea competențelor interpretative ale elevului pianist
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
529 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-02 11:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036 (246)
Education (14194)
SM ISO690:2012
COTOVIŢCAIA, Daniela, GONCEARUC, Mariana. Educația prin artă – probleme actuale și de perspectivă în formarea competențelor interpretative ale elevului pianist. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 11, pp. 157-161. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4557344
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Educația prin artă – probleme actuale și de perspectivă în formarea competențelor interpretative ale elevului pianist

Art education – current issues and perspectives in the formation of interpretive skills of the pianist

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4557344
CZU: 37.036

Pag. 157-161

Cotoviţcaia Daniela1, Goncearuc Mariana2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Liceul Teoretic „Mihail Berezovschi”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 martie 2021


Rezumat

Conținutul educației are o sferă mai largă decât conținuturile procesului educațional, acesta din urmă fiind reprezentat numai prin valorile propuse și organizate de școală. Valorificarea conceptuală a mediului muzical non-formal va favoriza preocuparea domeniului educației muzicale, în sensul în care acesta va asigura o continuitate productivă prin urmărirea unei evoluții și succesiuni din perspectivă teleologică a procesului de afirmare independentă în corelare proprie cu mediul muzical, pretutindeni existent. În acest context, toate politicile naționale subliniază importanța dimensiunii culturale și nevoia de a promova abilitățile artistice și creative ale elevilor.

The content of education is wider in scope than the content of the educational process, the latter being represented only by the values proposed and organised by the school. The conceptual improvement of music extracurricular environment will promote the concern of the independent affirmation process from teleological perspective in self-correlation with the music environment existing everywhere. In this context, all national policies underline the importance of the cultural dimension and the need to promote students’ artistic and creative skills.

Cuvinte-cheie
mediu muzical nonformal, cunoaștere muzicală independentă, educație prin artă, elev pianist,

non-formal music environment, independent music cognition, art education, student pianist