Competențe emoționale necesare pentru eficientizarea activității profesionale a educatorilor
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
491 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 20:08
SM ISO690:2012
ŢURCAN-BALȚAT, Lilia, CIMBRICIUC, Alina. Competențe emoționale necesare pentru eficientizarea activității profesionale a educatorilor. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 2, 27 aprilie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediția 2-a, pp. 427-430. ISBN 978-9975-3260-0-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 2-a, 2018
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
2, Bălți, Moldova, 27 aprilie 2018

Competențe emoționale necesare pentru eficientizarea activității profesionale a educatorilor


Pag. 427-430

Ţurcan-Balțat Lilia1, Cimbriciuc Alina2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Instituția de Învățământ Preșcolar nr. 25, mun. Chișinău
 
Disponibil în IBN: 13 februarie 2021


Rezumat

Taking into consideration the importance to ensure the quality of early education services, this article emphasizes the importance of developing the educators' emotional competencies regarded as professional competencies required for the enhancement of their professional activity. The desideratum of job performance and personal efficiency generate the need to develop the emotional culture of the educators since they are responsible for the emotional development of preschoolers. Anchored in the present and designing the future through the possible dimensions of personality, the educator shapes and molds the qualities of future generations.