Educația informală a personalului de specialitate din biblioteci – centrarea eforturilor personale și manageriale
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
396 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-25 11:34
SM ISO690:2012
CORGHENCI, Ludmila. Educația informală a personalului de specialitate din biblioteci – centrarea eforturilor personale și manageriale. In: Bibliotecile din învățământ în proces continuu de dezvoltare și transformare: Symposia investigatio bibliotheca, Ed. 13, 19 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: ULIM, 2020, Ediția 12, pp. 15-16.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Bibliotecile din învățământ în proces continuu de dezvoltare și transformare
Ediția 12, 2020
Conferința "Bibliotecile din învățământ în proces continuu de dezvoltare și transformare "
13, Chişinău, Moldova, 19 octombrie 2020

Educația informală a personalului de specialitate din biblioteci – centrarea eforturilor personale și manageriale

Non-formal education of specialized personnel in libraries -focusing on individual effort and management


Pag. 15-16

Corghenci Ludmila
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 februarie 2021


Rezumat

Problematica “informalului” în biblioteci prezintă o importanță deosebită, determinată de explozia tehnologică și a surselor comunicaţional/mediatice, inclusiv și din motivul crizei provocată de cataclismul epidemiologic. Comunicatorul se axează pe beneficiile educației informale, posibilitatea unei explorări personale îmbinate organic cu interesele profesionale instituționale, evidențiind rolul lecturilor profesionale (din surse de încredere) ca modalitate eficientă de educație informală a personalului de specialitate din biblioteci.

The issue of “informal” in libraries is of particular importance, determined by the technological boom and communication / media sources, including the reason for the crisis caused by the epidemiological cataclysm. The communicator focuses on the benefits of informal education, the possibility of personal development organically combined with institutional professional interests, highlighting the role of professional reading (from reliable sources) as an effective way of informal education of specialized library staff.

Cuvinte-cheie
personal de specialitate, competenţe profesionale, educația informală, lecturi profesionale,

specialized personnel, professional skills, informal education, professional readings