Articolul precedent |
Articolul urmator |
396 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-25 11:34 |
SM ISO690:2012 CORGHENCI, Ludmila. Educația informală a personalului de specialitate din biblioteci – centrarea eforturilor personale și manageriale. In: Bibliotecile din învățământ în proces continuu de dezvoltare și transformare: Symposia investigatio bibliotheca, Ed. 13, 19 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: ULIM, 2020, Ediția 12, pp. 15-16. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Bibliotecile din învățământ în proces continuu de dezvoltare și transformare Ediția 12, 2020 |
||||||
Conferința "Bibliotecile din învățământ în proces continuu de dezvoltare și transformare " 13, Chişinău, Moldova, 19 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 15-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problematica “informalului” în biblioteci prezintă o importanță deosebită, determinată de explozia tehnologică și a surselor comunicaţional/mediatice, inclusiv și din motivul crizei provocată de cataclismul epidemiologic. Comunicatorul se axează pe beneficiile educației informale, posibilitatea unei explorări personale îmbinate organic cu interesele profesionale instituționale, evidențiind rolul lecturilor profesionale (din surse de încredere) ca modalitate eficientă de educație informală a personalului de specialitate din biblioteci. |
||||||
Cuvinte-cheie personal de specialitate, competenţe profesionale, educația informală, lecturi profesionale, specialized personnel, professional skills, informal education, professional readings |
||||||
|