Rolul competențelor educației pentru timpul liber în contextul învățării pe tot parcursul vieții
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
378 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 11:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.2:374.1 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3883)
Education and training out of school. Further education (211)
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica. Rolul competențelor educației pentru timpul liber în contextul învățării pe tot parcursul vieții. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 39-42. ISBN 978-9975-50-256-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul II, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Rolul competențelor educației pentru timpul liber în contextul învățării pe tot parcursul vieții

CZU: 37.018.2:374.1

Pag. 39-42

Clichici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2021


Rezumat

The scientific article reflects one of the new educations – leisure education – approached in the context of lifelong learning. Although the skills of this new education in a post-modern society, called the age of computerization or the knowledge-based society, capitalize on free time as a fundamental value of the person. For the education system in the Republic of Moldova at the level of key / transversal competencies, the competence of value management of leisure can be introduced to improve the quality of human life through various cross-curricular activities.

Cuvinte-cheie
education, leisure, skills, lifelong learning