Articolul precedent |
Articolul urmator |
674 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-11-13 08:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.034/.035 (1) |
Education (15491) |
SM ISO690:2012 BARCARI, Dina. The anthropological perspective on multicultural education. Contexts that contribute to an intercultural dialogue. In: Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane: Dezvoltarea personală și educația pentru societate: temeiuri epistemologice actuale, 19-20 noiembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Moldova, 2020, Ediția a 4-a, pp. 69-70. ISBN 978-9975-152-62-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane Ediția a 4-a, 2020 |
||||||||
Conferința "Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane" Chişinău, Moldova, 19-20 noiembrie 2020 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 37.034/.035 | ||||||||
Pag. 69-70 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Conceptul de educație multiculturală a fost introdus pentru prima dată în educația publică de subculturile de clasă din Statele Unite, pentru a evidenția pluralismul cultural și egalitatea în educația publică. Scopul acestora a fost crearea unui sistem educațional pluralist. Educația multiculturală rămâne încă o idee alternativă pentru subculturi, antropologi și educatorii de pluralism cultural. Conceptul de educație multiculturală utilizat în economie și politică este diferit de modul în care a rulat acest concept utilizat în sistemele școlare, în care relațiile de putere rămân în mod substanțial nealterate și în cazul în care elaborarea de politici e diferită. |
||||||||
Cuvinte-cheie multiculturalism, educaţie, antropologie, dialog intercultural, multiculturalism, education, anthropology, intercul-tural dialogue |
||||||||
|