Abordarea de marketing în dezvoltarea itinerariilor turistice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
493 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 15:02
SM ISO690:2012
CHIRIAC, Lilia. Abordarea de marketing în dezvoltarea itinerariilor turistice. In: Problematica patrimoniului arhitectural în Republica Moldova: Evaluarea imobilului conform standardelor internaționale de evaluare, 11-13 noiembrie 2020, Chișinău. Chișinău: MS Logo, 2020, pp. 67-75. ISBN 978-9975-3481-3-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Problematica patrimoniului arhitectural în Republica Moldova 2020
Seminarul "Problematica patrimoniului arhitectural în Republica Moldova"
Chișinău, Moldova, 11-13 noiembrie 2020

Abordarea de marketing în dezvoltarea itinerariilor turistice

Marketing approach in the development of tourist itineraries


Pag. 67-75

Chiriac Lilia
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 20 ianuarie 2021


Rezumat

The marketing approach in the development of tourist itineraries is meant to ensure the satisfaction of tourists' needs. When creating competitive, original and attractive tourist itineraries, the motivation of tourists must be taken into account, in order to arouse the curiosity of tourists, to offer the tourist satisfaction, comfort and quality tourist services. Effective marketing policies and strategies ensure competitive advantages for tourist destinations.

Cuvinte-cheie
patrimoniu arhitectural-istoric, politici de marketing turistic.