Impactul strategiilor interactive în valorificarea și dezvoltarea competențelor elevilor la matematică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
542 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 12:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:51 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
Mathematics (1647)
SM ISO690:2012
PAVEL, Maria, OLEDNIC, Tatiana. Impactul strategiilor interactive în valorificarea și dezvoltarea competențelor elevilor la matematică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 4(22), pp. 39-47. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.39-47
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 4(22) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Impactul strategiilor interactive în valorificarea și dezvoltarea competențelor elevilor la matematică

The impact of interactive strategies in valuation and development of the students competences in mathematics

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.39-47
CZU: 37.015:51

Pag. 39-47

Pavel Maria1, Olednic Tatiana2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 18 ianuarie 2021


Rezumat

În acest articol, se pune accent pe valorificarea și dezvoltarea competențelor elevilor la matematică în cadrul studierii modulului „Funcția putere. Funcția radical”, prin implementarea strategiilor interactive. Se descrie experimentul didactic în care au fost implicați 50 de elevi din două grupe academice: CON-11, TAP-11. Experimentul s-a realizat în trei etape: de constatare, de formare și de control. Se descrie fiecare etapă a experimentului și se prezintă analiza rezultatelor obținute.

This article focuses on valuation and development of students' mathematics skills in the study of the module “The power function. The radical function”, by implementing interactive strategies. It describes the didactic experiment in which 50 students from two academic groups were involved: CON11, TAP-11 and which was carried out in three stages: the experiment of finding, training and control. Each stage of the experiment is described and the analysis of the obtained results is presented. Keywords: skills, math, assessment, experiment, test.

Cuvinte-cheie
competențe, matematică, evaluare, experiment, test,

skills, math, assessment, experiment, test