Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
542 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 12:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:51 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Mathematics (1647) |
SM ISO690:2012 PAVEL, Maria, OLEDNIC, Tatiana. Impactul strategiilor interactive în valorificarea și dezvoltarea competențelor elevilor la matematică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 4(22), pp. 39-47. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.39-47 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 4(22) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.39-47 | |||||||
CZU: 37.015:51 | |||||||
Pag. 39-47 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol, se pune accent pe valorificarea și dezvoltarea competențelor elevilor la matematică în cadrul studierii modulului „Funcția putere. Funcția radical”, prin implementarea strategiilor interactive. Se descrie experimentul didactic în care au fost implicați 50 de elevi din două grupe academice: CON-11, TAP-11. Experimentul s-a realizat în trei etape: de constatare, de formare și de control. Se descrie fiecare etapă a experimentului și se prezintă analiza rezultatelor obținute. |
|||||||
Cuvinte-cheie competențe, matematică, evaluare, experiment, test, skills, math, assessment, experiment, test |
|||||||
|