Articolul precedent |
Articolul urmator |
399 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 00:02 |
SM ISO690:2012 STANCIU, Mirela. Performanța profesională a profesorului din învățământul special. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 459-463. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 459-463 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În clasă, profesorul deţine rolul principal, rol de coordonator al activităţii didactice. Activitatea didactică este un proces ce se desfăşoară respectând anumite etape, vizând atingerea anumitor obiective, dispunând de anumite resurse materiale, de timp şi umane. În acest proces didactic un rol foarte important îl deţin şi elevii. Tot mai mult se vorbeşte de rolul activ al elevului în procesul didactic. De competenţa dascălului depinde foarte mult succesul instruirii. Acesta analizează nevoiele şi particularităţile elevilor. În funcţie de aceasta, îşi stabileşte moduri cât mai eficiente de raportare la elev, moduri cât mai eficiente de comunicare; strategii în acord cu particularităţile acestuia; metode de evaluare cât mai adecvate, toate acestea pentru atingerea obiectivului final: modelarea şi transformarea personalităţii celui instruit. |
||||||
|