Articolul precedent |
Articolul urmator |
419 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 11:30 |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana, POPOVICI, Marcela. Stresul profesional și efecte sale asupra logopezilor școlari. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 336-343. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | |||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | |||||
|
|||||
Pag. 336-343 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În acest articol sunt abordate unele aspecte teoretice și practice legate de problematica stresului profesional. Riscurile psihosociale și stresul la locul de muncă se numără printre cele mai mari provocări în materie de securitate și sănătate în muncă. Acestea au un impact semnificativ asupra sănătății oamenilor, organizațiilor și economiilor naționale. Efectele stresului la locul de muncă se răsfrâng asupra sănătății psihologice și fizice. Combatarea acestui stres se poate realiza atât de către noi, prin prisma lucrurile pe care le facem (organizare, gestionarea timpului, relaxare și inteligență emoțională), dar și de compania, instituția, organizația în care lucrăm (care ne poate oferi suport și înțelegere, alături de o comunicare clară și traininguri). Cunoașterea și practicarea unor tehnici va asigura eficiență în activitatea profesională și cea personală. |
|||||
|