Articolul precedent |
Articolul urmator |
457 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 12:39 |
SM ISO690:2012 PLEŞCA, Maria. Dezvoltarea toleranței în mediul educațional incluziv. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 304-309. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 304-309 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se pune accent pe unele modalități psihologice de dezvoltare a toleranței în mediul educațional incluziv: crearea unor condiții ce vor facilita formarea unor trăsături de personalitate stabile și pozitive, dezvoltarea culturii emoționale și a sentimentelor umaniste, a abilităților de adaptare ale copiilor. Sunt evidențiate metodele psihologice de dezvoltare a toleranței la mediul incluziv: terapia prin artă, asigurarea unei adaptări eficiente și trainingul psihologic. |
||||||
|