Dezvoltarea toleranței în mediul educațional incluziv
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
457 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 12:39
SM ISO690:2012
PLEŞCA, Maria. Dezvoltarea toleranței în mediul educațional incluziv. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 304-309. ISBN 978-9975-46-480-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"
Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020

Dezvoltarea toleranței în mediul educațional incluziv


Pag. 304-309

Pleşca Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2021


Rezumat

În articol se pune accent pe unele modalități psihologice de dezvoltare a toleranței în mediul educațional incluziv: crearea unor condiții ce vor facilita formarea unor trăsături de personalitate stabile și pozitive, dezvoltarea culturii emoționale și a sentimentelor umaniste, a abilităților de adaptare ale copiilor. Sunt evidențiate metodele psihologice de dezvoltare a toleranței la mediul incluziv: terapia prin artă, asigurarea unei adaptări eficiente și trainingul psihologic.

The article focuses on some psychological ways of developing tolerance in the inclusive educational environment: creating conditions that will facilitate the formation of stable and positive personality traits, developing emotional culture and humanistic feelings, adjustment children's skills. The psychological methods for developing tolerance to the inclusive environment are highlighted: art therapy, ensuring effective adaptation and psychological training.