Articolul precedent |
Articolul urmator |
502 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 16:50 |
SM ISO690:2012 SÎRBU, Adriana-Evelina, PÎRVAN, Mariana. Abilitarea copiilor cu CES prin noi tehnici de lucru. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 273-277. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 273-277 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abilitățile în planul cognitiv și afectiv pe care și le formează copilul prin metoda Feuerstein în procesul de mediere sunt acele abilități care remarcă la copil micro-schimbările în dezvoltarea sa. Mediatorul uman are obiectivul final de a dispărea cu timpul, adică de a conduce subiectul spre atingerea unei autonomii pentru a nu mai avea nevoie de ghidare din exterior. Programul este orientat copiilor cu diferite tipuri de cerințe educațional especiale și de comportament și poate fi aplicat și copiilor tipici. Una din contribuţiile cele mai importante ale lui Feuerstein prin această metodă constă în faptul că şi-a îndreptat atenţia dinspre funcţiile cognitive înspre procesele de control ale acestora. Obiectivul intervenţiei educative fiind acela de a potenţa capacităţile de învăţare autonomă şi de autoînvăţare. |
||||||
Cuvinte-cheie abilitate, metodă Feuerstein, cognitiv, mediator, copiii cu CES, dezvoltare, educaţie, emoțional, hartă mentală |
||||||
|