Articolul precedent |
Articolul urmator |
363 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-14 10:19 |
SM ISO690:2012 CHIPERI, Nadejda. Potenţialul consilierii familiei în cadrul instituţiei de educaţie timpurie. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.1, pp. 121-124. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-375-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 121-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The personality of the child in his/her relationships with the others is not isolated. Ther fore, in order to obtain a result, we must remember that an important condition becomes relations with the child's parents. Pre-school children are still not able to form higher forms of group life, but they also tend to work together, and parents responsible for educating children. Thus, there is a permanent request for parental counseling. |
||||||
|