Potenţialul consilierii familiei în cadrul instituţiei de educaţie timpurie
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
363 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-14 10:19
SM ISO690:2012
CHIPERI, Nadejda. Potenţialul consilierii familiei în cadrul instituţiei de educaţie timpurie. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.1, pp. 121-124. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-375-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.1, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Potenţialul consilierii familiei în cadrul instituţiei de educaţie timpurie


Pag. 121-124

Chiperi Nadejda
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 ianuarie 2021


Rezumat

The personality of the child in his/her relationships with the others is not isolated. Ther fore, in order to obtain a result, we must remember that an important condition becomes relations with the child's parents. Pre-school children are still not able to form higher forms of group life, but they also tend to work together, and parents responsible for educating children. Thus, there is a permanent request for parental counseling.