Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
549 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 12:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005 (151) |
Management aspects of educational institutions (202) |
Management (2044) |
SM ISO690:2012 SIMEREȚCHII, Margareta. Criterii și indicatori în determinarea eficienței echipei manageriale școlare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 2(45), pp. 37-43. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||||
Numărul 2(45) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||||
|
||||||||
CZU: 37.07:005 | ||||||||
Pag. 37-43 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
În articol se analizează gradul de aplicabilitate a criteriilor și indicatorilor în determinarea eficienței echipei manageriale școlare. Indicatorii clasificaţi pe domeniile dezvoltării sociale, culturale, psihologice, ai abilităților de muncă în echipă și ai abilităților manageriale reliefează modalitățile de transformare a echipei manageriale, ceea ce constituie un imbold în constituirea unei macroechipe a organizației școlare. Prin aplicarea grilei pentru determinarea eficienţei echipei manageriale școlare, prezentate în articol, se urmărește tendința cadrului de conducere spre autodepășire și autoformare și amplificarea șanselor ca echipa să devină eficace. |
||||||||
Cuvinte-cheie echipă managerială, criterii, indicatori, eficiență managerială, organizaţie şcolară, eficacitate, act decizional, cooperare, management team, criteria, indicators, managerial efficiency, school organization, effectiveness, decisional act, Cooperation |
||||||||
|