Criterii și indicatori în determinarea eficienței echipei manageriale școlare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
549 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 12:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005 (151)
Management aspects of educational institutions (202)
Management (2044)
SM ISO690:2012
SIMEREȚCHII, Margareta. Criterii și indicatori în determinarea eficienței echipei manageriale școlare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 2(45), pp. 37-43. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(45) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Criterii și indicatori în determinarea eficienței echipei manageriale școlare

Criteria and indicators for determining the efficiency of the school management team

CZU: 37.07:005

Pag. 37-43

Simerețchii Margareta
 
Școala primară-grădiniță ,,Ilie Fulga’’, com. Stăuceni
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2021


Rezumat

În articol se analizează gradul de aplicabilitate a criteriilor și indicatorilor în determinarea eficienței echipei manageriale școlare. Indicatorii clasificaţi pe domeniile dezvoltării sociale, culturale, psihologice, ai abilităților de muncă în echipă și ai abilităților manageriale reliefează modalitățile de transformare a echipei manageriale, ceea ce constituie un imbold în constituirea unei macroechipe a organizației școlare. Prin aplicarea grilei pentru determinarea eficienţei echipei manageriale școlare, prezentate în articol, se urmărește tendința cadrului de conducere spre autodepășire și autoformare și amplificarea șanselor ca echipa să devină eficace.

The article reflects aspects concerning the degree of applicability of the criteria and indicators in determining the efficiency of the school management team. The indicators classified on social, cultural, psychological development domains, of teamwork skills and managerial skills highlight ways of transformation of the management team, incentive in the creation of a macro team of the school organization. Through applying the grid it follows the tendency of the managerial cadres to self-improvement, self-formation and amplification of the chances for the team to become effective.

Cuvinte-cheie
echipă managerială, criterii, indicatori, eficiență managerială, organizaţie şcolară, eficacitate, act decizional, cooperare,

management team, criteria, indicators, managerial efficiency, school organization, effectiveness, decisional act, Cooperation