Articolul precedent |
Articolul urmator |
397 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-08 17:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111:37.016 (8) |
English language (673) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3915) |
SM ISO690:2012 PETRICIUC, Lilia, GRĂDINARI, Galina. Incidental vocabulary acquisition through extensive reading: a review. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 165-170. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.4, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111:37.016 | ||||||
Pag. 165-170 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă o sinteză a câteva studii ce investighează asimilarea de vocabular prin intermediul lecturii în limba engleză. Trei tipuri de abordări în raport cu trei teorii privind asimilarea de vocabular (ipoteza lui Krashen despre lectură, ipoteza lui Schmidt despre atenţie, ipoteza lui Laufer şi Hustijn despre nivelul implicării în efectuarea de sarcini) sunt supuse examinării pentru a stabili care dintre acestea produce cele mai eficiente rezultate la nivel de producere: lectura, atenţie la formă, atenţie la forme. Meta-analiza acestor studii relevă că asimilarea de vocabular în limbă străină este direct proporţională cu nivelul de implicare în efectuarea de sarcini productive: atenţie la forme s-a dovedit a fi cea mai eficientă abordare, în corelare cu ipoteza lui Laufer şi Hustijn. |
||||||
Cuvinte-cheie lectură extensivă, asimilare lexicală, Ipoteza despre nivelul implicării în îndeplinirea sarcinilor, atenţie la formă, atenţie la forme |
||||||
|