Activitățile de educație fizică și sport și impactul acestora asupra socializării copiilor de vârstă școlară mică
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
564 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 08:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
796.015:316.614-053.2 (1)
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1698)
Social psychology (959)
SM ISO690:2012
MĂRGĂRITESCU, Nicoleta. Activitățile de educație fizică și sport și impactul acestora asupra socializării copiilor de vârstă școlară mică. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 524-528. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Activitățile de educație fizică și sport și impactul acestora asupra socializării copiilor de vârstă școlară mică

CZU: 796.015:316.614-053.2

Pag. 524-528

Mărgăritescu Nicoleta12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială „Nicolae Iorga”, Pitești
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2021


Rezumat

In addition to the activities carried out in the family environment, the motor activities, whether organized - the lesson of physical education or from leisure time, have at the level of low school age, a strong playful character, aiming both at the development of motor skills and physical skills and especially psycho-social ones. It is the desire for membership and recognition that leads the child to always shape their communication system and the way they relate.

Cuvinte-cheie
physical education, development, socialization