Rolul parteneriatului școală-familie în managementul temelor pentru acasă la nivelul primar de învățământ
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
335 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-02-01 20:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018:373.3 (2)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
Kinds of school providing general education (2016)
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Rolul parteneriatului școală-familie în managementul temelor pentru acasă la nivelul primar de învățământ. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 335-341. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Rolul parteneriatului școală-familie în managementul temelor pentru acasă la nivelul primar de învățământ

CZU: 37.018:373.3

Pag. 335-341

Saranciuc-Gordea Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2021


Rezumat

This article elucidates the theoretical, normative and methodological achievement of school-family partnership in the management of homework to primary education.

Cuvinte-cheie
partnership sake of learning, forms of collaboration with the family, homework, educational management, self-development