Articolul precedent |
Articolul urmator |
335 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-02-01 20:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018:373.3 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Rolul parteneriatului școală-familie în managementul temelor pentru acasă la nivelul primar de învățământ. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 335-341. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018:373.3 | ||||||
Pag. 335-341 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article elucidates the theoretical, normative and methodological achievement of school-family partnership in the management of homework to primary education. |
||||||
Cuvinte-cheie partnership sake of learning, forms of collaboration with the family, homework, educational management, self-development |
||||||
|