Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
413 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-14 11:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:94 (3) |
Organization of instruction (529) |
General history (525) |
SM ISO690:2012 SECRIERU, Natalia. Dezvoltarea competenţei de cercetare în studierea istoriei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 6(124), pp. 50-53. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4384811 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(124) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4384811 | ||||||
CZU: 37.091:94 | ||||||
Pag. 50-53 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema formării competenţei de cercetare ştiinţifică şi practică la elevi în cadrul orelor de istorie, a educării tânărului cercetător. Învăţarea prin cercetare determină o mai bună înţelegere a trecutului şi oferă tinerei generaţii oportunitatea de a investiga subiecte care îi sunt aproape, la care au participat bunicii sau părinţii, sau să redescopere locuri pe care le cunoaşte din copilărie. În scopul obţinerii rezultatelor aşteptate, se propune antrenarea elevilor în realizarea proiectelor transdisciplinare, prin care se va asigura cunoaşterea şi aplicarea normelor de cercetare ştiinţifică. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, cercetare, metodă, proiect transdisciplinar, profesor, elev, liceu, competence, research, Method, transdisciplinary project, teacher, student, high school |
||||||
|