Personal development of middle school teachers (based on the model of "Nicolae Caranda" gymnasium school, Glogova, Gorj): the intervention program
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
315 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-10 11:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.612+37.088+371.14+ (1)
Social psychology (960)
Education (14269)
SM ISO690:2012
MOGOȘAN, Vergina. Personal development of middle school teachers (based on the model of "Nicolae Caranda" gymnasium school, Glogova, Gorj): the intervention program. In: EcoSoEn, 2020, nr. 3-4, pp. 228-233. ISSN 2587-344X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 3-4 / 2020 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Personal development of middle school teachers (based on the model of "Nicolae Caranda" gymnasium school, Glogova, Gorj): the intervention program

Dezvoltarea personală a profesorilor din școlile gimnaziale (pe modelul școlii gimnaziale ”prof. Nicolae Caranda”, Glogova, Gorj): programul de intervenție

CZU: 316.612+37.088+371.14+

Pag. 228-233

Mogoșan Vergina
 
Free International University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 decembrie 2020


Rezumat

The intervention program proposes a conduct of meetings in as far as the personal development of teachers concerns. This program was held between October and December 2019 at the "Prof. Nicolae Caranda" High School, Glogova-Gorj, Romania. Twenty teachers from this school took part in this program in order to develop their own psychosocial competences needed in the context of the hybridization of education according to the new school programs for the gymnasium level, that entered into force in 2017.

Programul de intervenție propune desfășurarea unor ședințe de dezvoltare personală care au fost realizate în perioada octombrie-decembrie 2019 la Școala Gimnazială ,,Prof. Nicolae Caranda”, Glogova-Gorj, România, la care au participat 20 de cadre didactice cu scopul de a-și îmbunătăți competențele psihosociale necesare în contextul hibridizării educației și în conformitate cu noile programe școlare pentru gimnaziu intrate în vigoare în 2017.

Cuvinte-cheie
teachers, school, Professional development, competence, training profile, students,

profesori, şcoală, dezvoltare profesională, competențe, profil de formare, elevi