Articolul precedent |
Articolul urmator |
368 0 |
SM ISO690:2012 MOGOȘAN, Vergina, ŞTEFÎRŢA, Adelina. Dezvoltarea personală a profesorilor din școlile gimnaziale în contextul hibridizării educației: programul de intervenție. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 1, 26 iunie 2020, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2020, Ediția 1, pp. 160-167. ISBN 978-9975-45-654-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Cercetarea, inovarea și dezvoltarea din perspectiva eticii globale" 1, Chişinău, Moldova, 26 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 160-167 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Programul de intervenție a urmărit pe parcursul a 12 ședințe, desfășurate la Școala Gimnazială ,,Prof Nicolae Caranda,,Glogova, Gorj, România, aprofundarea cunoștințelor de dezvoltare personală a 20 de profesori de gimnaziu participanți care sunt interesați în îmbunătățirea competențelor psihosociale necesare în contextul hibridizării procesului de predare-învățare-evaluare al ultimilor ani. |
||||||
Cuvinte-cheie profesori, şcoală, dezvoltare profesională, competențe, profil de formare, elev |
||||||
|