Reconsiderarea managementului școlii de arte „A. Stârcea”, municipiul Chișinău din perspectiva pedagogiei competențelor
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
355 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 20:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.67:37.07 (1)
Kinds of school providing general education (2014)
Management aspects of educational institutions (198)
SM ISO690:2012
MÎNDRESCU, Iulia. Reconsiderarea managementului școlii de arte „A. Stârcea”, municipiul Chișinău din perspectiva pedagogiei competențelor. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 179-186. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Reconsiderarea managementului școlii de arte „A. Stârcea”, municipiul Chișinău din perspectiva pedagogiei competențelor

CZU: 373.67:37.07

Pag. 179-186

Mîndrescu Iulia12
 
1 Şcoala de arte "A. Stârcea", Chișinau,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2020


Rezumat

The article addresses the opportunity of reconsidering the management of the art school nowadays, the reconceptualization of the designing-planning-organizational process and the development of the educational process from the perspective of the macro-structural and micro-structural competences, integrated in the Project of the pedagogical aims from the instrumental-artistic education perspective vis-à-vis the education plan, designing a Model for learning the basic instrumental-artistic competences with their respective specification.

Cuvinte-cheie
management, School of Arts, competence, learning model, esthetic education, interculturality