Articolul precedent |
Articolul urmator |
355 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 20:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.67:37.07 (1) |
Kinds of school providing general education (2014) |
Management aspects of educational institutions (198) |
SM ISO690:2012 MÎNDRESCU, Iulia. Reconsiderarea managementului școlii de arte „A. Stârcea”, municipiul Chișinău din perspectiva pedagogiei competențelor. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 179-186. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.67:37.07 | ||||||
Pag. 179-186 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article addresses the opportunity of reconsidering the management of the art school nowadays, the reconceptualization of the designing-planning-organizational process and the development of the educational process from the perspective of the macro-structural and micro-structural competences, integrated in the Project of the pedagogical aims from the instrumental-artistic education perspective vis-à-vis the education plan, designing a Model for learning the basic instrumental-artistic competences with their respective specification. |
||||||
Cuvinte-cheie management, School of Arts, competence, learning model, esthetic education, interculturality |
||||||
|