Dezvoltarea gândirii creative a copiilor prin îmbinarea muzicii cu arta plastic
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
475 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-06 17:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036:[73+78] (1)
Education (14076)
Plastic arts (429)
Music (1804)
SM ISO690:2012
MELNIC, Natalia. Dezvoltarea gândirii creative a copiilor prin îmbinarea muzicii cu arta plastic. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 161-164. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Dezvoltarea gândirii creative a copiilor prin îmbinarea muzicii cu arta plastic

DEVELOPING CHILDREN'S CREATIVE THINKING BY COMBINING MUSIC WITH PLASTIC ART

CZU: 37.036:[73+78]

Pag. 161-164

Melnic Natalia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 24 decembrie 2020


Rezumat

Limbajul artelor plastice are un rol social foarte important, determinând personalitatea umană. Arta mijlocește cunoașterea lumii și a vieții sub forma imaginilor concrete, senzoriale. Dezvoltarea multilaterală a copilului este sarcina primordială a sistemului de educație contemporan, care afirmă importanța activității de predare-învățare-evaluare.

The language of Plastic Arts has a very important social role, determining the human personality. Art mediates the knowledge of the world and life in the form of concrete, sensory images. The multilateral development of the child is the primary task of the contemporary education system, which affirms the importance of teaching-learning-evaluation activity.

Cuvinte-cheie
educaţie, artă plastică, imaginaţie, muzica, creativitate,

education, plastic art, imagination, music, creativity