Modalități de optimizare a dezvoltării personalității copilului preșcolar prin intermediul activităților integrate din grădiniță
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
563 32
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-21 08:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.03:373.23 (1)
Education (14076)
Kinds of school providing general education (1985)
SM ISO690:2012
HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, ENACHE, Oana Iuliana. Modalități de optimizare a dezvoltării personalității copilului preșcolar prin intermediul activităților integrate din grădiniță. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 46-52. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Modalități de optimizare a dezvoltării personalității copilului preșcolar prin intermediul activităților integrate din grădiniță

CZU: 37.03:373.23

Pag. 46-52

Haheu-Munteanu Eufrosinia1, Enache Oana Iuliana12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Inspectoratul Şcolar Județean. Galați
 
Disponibil în IBN: 24 decembrie 2020


Rezumat

Temperament, character, skills and creativity are the four components that define the human personality. From a psychological point of view, all these have their own characteristics, but they are not found in a pure state in each individual, but are in a continuous interdependence in terms of the types identified, as well as in a permanent transformation, depending on various factors. Awareness of the state of affair, in which the individual finds himself, as well as his environment and its influences upon personality characteristics, can generate an optimisation of the formation and management of the four components, for the benefit of the person. Intervention on them and modelling of the individual aspects should begin early, being optimised in the first form of institutionalised education, kindergarten.

Cuvinte-cheie
personality, creativity, integrated activities, preschool, kindergarten