Beneficii și obstacole în realizarea învățării pe tot parcursul vieții
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
485 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-21 13:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.7 (108)
Education and training out of school. Further education (211)
SM ISO690:2012
ŢAP, Elena. Beneficii și obstacole în realizarea învățării pe tot parcursul vieții. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 97-100. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Beneficii și obstacole în realizarea învățării pe tot parcursul vieții

CZU: 374.7

Pag. 97-100

Ţap Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

Lifelong learning is no longer just one aspect of education and training, it must become the guiding principle for active participation throughout the context of learning, and as a next step it is necessary to implement this vision in the Republic of Moldova. Everyone must have equal opportunities to adapt to the demands of socio-economic change and to take an active part in shaping Europe's future.

Cuvinte-cheie
Continuous training, skills, opportunities, Quality, efficiency, lifelong learning