Articolul precedent |
Articolul urmator |
531 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 10:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036 (246) |
Education (14077) |
SM ISO690:2012 MELNIC, Natalia. Dimensiunea psihologică a educaţiei artistice. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 136-139. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
|||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 37.036 | |||||
Pag. 136-139 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Formarea atitudinii faţă de artă şi, prin ea, a atitudinii faţă de lucruri, de oameni, de relaţiile cu oamenii, faţă de valori, faţă de viaţă în general, consitutie unul dintre obiectivele de primă importanţă. Emoțiile și sentimentele ca reacții față de fenomenele care le provoacă, pot trezi în fiecare om sensibilitaea estetică, ducând la aprecieri fie pozitive fie negative. În practica pedagogică am sesizat că unul din momentele când elevii își deschid sufletul este cel al întâlnirii lor cu creația estetică. Prin contactul elevi – opera de artă, ei înțeleg cât de important este să ai o cultură artistică, estetică și să o apreciezi. |
|||||
Cuvinte-cheie educaţie, valoare, artă, dezvoltare morală, psihologică, education, value, art, moral, psychological development |
|||||
|