Abordări conceptuale ale învățării școlare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
486 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 16:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+37.022 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3905)
General questions of didactics and method (1212)
SM ISO690:2012
STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Abordări conceptuale ale învățării școlare. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 115-118. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.7, Partea 2, 2020
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2020

Abordări conceptuale ale învățării școlare

Conceptual approaches to school learning

CZU: 37.015.3+37.022

Pag. 115-118

Straistari-Lungu Cristina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2020


Rezumat

Conceptul ei central, învăţarea, poate fi exprimat atât restrictiv, vizând lumea şcolii, deci ca proces dirijat sau, mai larg, la nivel social. Termenul de învăţare cuprinde achiziţionarea şi practicarea de noi metodologii, noi priceperi, noi atitudini şi noi valori necesare pentru a trăi într-o lume în continuă schimbare. Învăţarea este procesul de pregătire pentru a face faţă unor situaţii noi. Ea se poate produce conştient, sau deseori inconştient, de obicei din experienţa unor situaţii de viaţă, cu toate că situaţii similare sau imaginate pot şi ele declanşa învăţarea.

Its central concept, learning, can be expressed both restrictively, targeting the school world, so as a guided process or, more broadly, at the social level. The term learning includes the acquisition and practice of new methodologies, new skills, new attitudes and new values necessary to live in a constantly changing world. Learning is the process of preparation to deal with new situations. It can occur consciously, or often unconsciously, usually from the experience of life situations, although similar or imagined situations can also trigger learning

Cuvinte-cheie
învăţare, adaptare, experienţă, fiinţă umană,

learning, adaptation, Experience, the human being