Articolul precedent |
Articolul urmator |
486 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 16:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+37.022 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3905) |
General questions of didactics and method (1212) |
SM ISO690:2012 STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Abordări conceptuale ale învățării școlare. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 115-118. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+37.022 | ||||||
Pag. 115-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul ei central, învăţarea, poate fi exprimat atât restrictiv, vizând lumea şcolii, deci ca proces dirijat sau, mai larg, la nivel social. Termenul de învăţare cuprinde achiziţionarea şi practicarea de noi metodologii, noi priceperi, noi atitudini şi noi valori necesare pentru a trăi într-o lume în continuă schimbare. Învăţarea este procesul de pregătire pentru a face faţă unor situaţii noi. Ea se poate produce conştient, sau deseori inconştient, de obicei din experienţa unor situaţii de viaţă, cu toate că situaţii similare sau imaginate pot şi ele declanşa învăţarea. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, adaptare, experienţă, fiinţă umană, learning, adaptation, Experience, the human being |
||||||
|