Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
498 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-07 10:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013:005.6 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3885) |
Quality management. Total quality management (TQM) (139) |
SM ISO690:2012 CIUNTU, Rita, ADĂSCĂLIŢĂ, Viorica. Școala viitorului sau, mai bine spus, standardele de calitate ale unei școli prietenoase copilului. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2020, nr. 4(61), pp. 76-82. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 4(61) / 2020 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013:005.6 | ||||||
Pag. 76-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este prezentată noțiunea de standarde ale unei școli prietenoase copilului și noțiunea de calitate în educație și importanța implementării lor. Standardele de calitate ale unei ȘPC nu au scopul de a pedepsi şcolile, profesorii, copiii sau alte părţi interesate care nu ating obiectivele stabilite, ci de a măsura şi a îndruma partea interesată să poată satisfacă (sau să depăşească) standardele la un nivel minim. |
||||||
Cuvinte-cheie Calitatea în educaţie, Şcoala Prietenoasă Copilului (ŞPC), standarde de calitate, quality of education, standard of quality, friendly school for children |
||||||
|