Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
592 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-17 21:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.064.3 (9) |
Social problems. Human contacts, relationships (114) |
SM ISO690:2012 FURDUI, Emilia, GROSU, Rodica. Focus pe relaționarea elevilor in sistemul educațional general din perspectiva abordărilor societale. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2020, nr. 4(61), pp. 53-59. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 4(61) / 2020 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.064.3 | ||||||
Pag. 53-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Riguros vorbind, procesul de evoluție a societății moderne generează, prin el însuși, globalizarea: timpul se comprimă, problemele societale se extind, tendința spre înnoire și contacte avansează, cunoașterea devine sursa principală pentru inovarea societății care, asigură o mai bună desfășurare a învățării cu luarea în calcul a condițiilor pedagogice și psihologice, ce contribuie la crearea unui mediu educațional eficient. Prin acest articol se prezintă o analiză teoretică ce se intersectează cu segmente practice, care condiționează efectul necesar în procesul dezvoltării dimensiunii relaționale ale elevilor. De asemenea, materialul expus este asociat cu optimizarea procesului de incluziune și de adaptare ale elevilor cu cerințe educative speciale în instituțiile de învățământ general prin elementul relaționării. O diviziune aparte din lucrarea respectivă revine problemelor societale, asigurării asistenței psihologice, care nemijlocit contribuie la formarea completă a personalității copilului-elevului. |
||||||
Cuvinte-cheie provocări societale, învățământ general, dimensiunea relațională, serviciu psihologic, dezvoltare tipică, cerinţe educaţionale speciale, societal challenges, general education, relational dimension, psychological service, children with special educational needs, typical development, special educational requirements |
||||||
|