Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
845 92 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 14:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.762:616.89-008.484 (3) |
Psychology (3362) |
Psychiatry. Pathological psychiatry. Psychopathology. Phrenopathies. Psychoses. Mental abnormality. Morbid mental states. Behavioural and emotional disturbances (289) |
SM ISO690:2012 GLAVAN, Aurelia, VRABIE, Silvia. Aspecte psihosociale ale copilului cu autism. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 143-146. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277491 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4277491 | ||||||
CZU: 159.922.762:616.89-008.484 | ||||||
Pag. 143-146 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolului de față ia în discuție procesul de evaluare, diagnosticare și de intervenții multimodale a copiilor care suferă de autism. Ideea principală este ca autismul să fie diagnosticat cât mai timpuriu posibil, ținând cont de faptul că, printr-o intervenție precoce, de către o echipă multidisciplinară, rezultatele pot fi ameliorate pe termen lung, experiența practică demonstrând că terapia autismului se bazează în primul rând pe educație. |
||||||
Cuvinte-cheie autism, tulburare, comportament, psihodiagnostic, incluziune, intervenții multimodale, autism, disorder, behaviour, psych diagnostic, inclusion, multimodal interventions |
||||||
|