Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
619 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 20:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.947.5:373.3+37.015.3 (1) |
Psychology (3362) |
Kinds of school providing general education (2002) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3884) |
SM ISO690:2012 NIŢĂ, Carmen Daniela. Abordări teoretice cu privire la motivația pentru lectură a elevilor claselor primare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 139-142. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277483 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4277483 | ||||||
CZU: 159.947.5:373.3+37.015.3 | ||||||
Pag. 139-142 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată din punct de vedere teoretic problema motivației pentru lectură la elevii claselor primare. Se insistă asupra câtorva definiții ale motivației învățării ce aparțin unor personalități marcante (P.Cornea, M.Golu, D.Vrabie), dar și asupra modului cum poate fi dezvoltată motivația pentru lectură la elevii claselor primare. Trezirea motivației elevi-lor pentru lectură este unul dintre obiectivele finale ale activităţii desfăşurate de învăţător cu elevii claselor primare. Acesta este punctul de plecare şi în acelaşi timp chezăşia succesului în activitatea şcolară pentru învăţător şi pentru elevii săi, care sunt stimulați să citească pentru dezvoltarea limbajului, a competențelor de comunicare, a comportamentului, a culturii generale. |
||||||
Cuvinte-cheie lectură școlară, motivaţia învăţării, elev, stimulare, interes, teoriile motivației, school reading, learning motivation, pupil, stimulation, interest, theories of motivation |
||||||
|