Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
417 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-13 10:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:51:37.03 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3844) |
Mathematics (1636) |
SM ISO690:2012 GHEORGHIŢĂ, Margareta. Premise psihopedagogice în valorificarea aptitudinii matematice pentru obţinerea performanţei şcolar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 89-93. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277397 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277397 | |||||
CZU: 37.015.3:51:37.03 | |||||
Pag. 89-93 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Cerinţele didactice necesare în obţinerea succesului şcolar acceptă performanţele şcolare ca exprimare a produsului obţinut pe baza unui comportament aşteptat. Performanţa şcolară la şcolarii mici reprezintă un anume conţinut memorat, înţeles, aplicat, analizat, sintetizat sau evaluat. Relaţia dintre aptitudini şi capacităţi constituie o problemă fundamentală în definirea aptitudinilor. Aptitudinea matematică este un bun valoros pe piaţa internaţională. Ea trebuie depistată, stimu-lată şi promovată. |
|||||
Cuvinte-cheie performanţă, aptitudine matematică, capacitate, factori ereditari, factori de mediu, performance, mathematical aptitude, Capacity, hereditary factors, environmental factors |
|||||
|