Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
751 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 11:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14:159.955.2:616.98 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2565) |
Psychology (3368) |
Communicable diseases. Infectious and contagious diseases, fevers (585) |
SM ISO690:2012 RAILEAN, Elena. Impactul evaluării formative pentru dezvoltarea abilității de gândire critică în cadrul cursului de psihologie a evaluării. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 76-80. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277387 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4277387 | ||||||
CZU: 378.14:159.955.2:616.98 | ||||||
Pag. 76-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea informatizată se confruntă cu o serie de provocări globale cauzate de schimbarea dinamică a paradigmei educaționale și de diversificarea mediilor de învățare. Una dintre provocările recente este prioritizarea evaluării formative în situația trecerii rapide la modul de predare distanțat prin intermediul tehnologiilor digitale. În scopul realizării metodo-logiei de evaluare formativă a fost elaborat un proiect didactic care prevede divizarea în N module a conținutului cursu-lui universitar și elaborarea colaborativă a unui manual digital. Rezultatul indică validitatea proiectului didactic. Elevii au fost suficient de motivați să învețe și să-și dezvolte abilitățile autoreglate. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare formativă, mediu de învățare, analitica învățării, progres academic, rezultate ale învățării, formative evaluation, learning environment, learning analytics, academic progress, learning outcomes |
||||||
|