Articolul precedent |
Articolul urmator |
570 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-01-27 20:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1 (1407) |
Higher education. Universities. Academic study (2563) |
SM ISO690:2012 TURLAK, Liudmyla. Influence of covid-19 pandemic on the world’s higher education system. In: Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie: dedicată împlinirii a 25 de ani a învățământului criminologic și 30 de ani de dezvoltare a Psihologiei Aplicate, 17 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de științe penale și criminologie aplicată, 2020, pp. 159-164. ISBN 978-9975-3314-2-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie 2020 | ||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie " Chişinău, Moldova, 17 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.1 | ||||||
Pag. 159-164 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the pandemic conditions, higher education continued distance learning. Teachers choose different action strategies, they have found ways to restructure training in specific conditions. Distance learning curricula have been restructured. The pandemic has raised the issue of “digital inequality”, recalling that 40% of students and teachers in the world still do not have access to the Internet. |
||||||
Cuvinte-cheie higher education, pandemic, restructured, training, Internet access, învăţământ superior, pandemie, restructurate, instruire, acces la Internet |
||||||
|