Articolul precedent |
Articolul urmator |
616 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-01 10:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.041 (30) |
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (250) |
SM ISO690:2012 SILISTRARU, Nicolae. Conceptul „specificul naţional al educaţiei” în contextul integrării europene a sistemului de învăţământ din Republica Moldova. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 96-103. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.041 | ||||||
Pag. 96-103 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cultura românească a dat o deosebită atenție unor obiceiuri, îndeletniciri și norme care în graiul poporului se numeau legile pământului. Astfel de obiceiuri legau formele trecutului cu existențele viitorului, asigurându-se continuitate în dezvoltare, ferind de sărituri și de întreruperi aventuroase și înăuntru, și în afară. Educația populară pornește de la filozofia și psihologia poporului, folclorul fiind o sursă de alimentație pentru scriitorii din toate timpurile, acest fenomen din educația populară își găsește reflecții în multe genuri abordate de unii scriitori clasici. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, educaţie populară, etnopedagogie, educaţie permanentă, folclor, cultură, cultura etnică, educație etnică, educaţie, tradiţie, obicei, valori, modele și micromodele ale educației, education, popular education, ethnopedagogy, permanent education, folklore, culture, ethnic culture, ethnic education, education, tradition, custom, values, models and micromodels of education |
||||||
|