Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1213 210 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 16:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (88) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3885) |
Psychology (3362) |
SM ISO690:2012 ILIE, Vali, FRĂSINEANU, Ecaterina Sarah. Dezvoltarea socio-emoțională: o provocare pentru școala secolul XXI. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 3(21), pp. 113-123. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.113-123 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.113-123 | ||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 113-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Școala secolului XXI trebuie să reflecte specificul timpului său: o lume în schimbare, transformări globale rapide, accelerarea progresului, deschidere spre inovație, digitalizare, dezvoltare socio-emoțională. În acest sens, competențele secolului XXI sunt gândite la nivel global. De aceea este necesară o perspectivă unitară, care să promoveze atât dezvoltarea cognitivă, cât și învățarea socială și emoțională. Rezolvarea problemelor complexe, stimularea creativității și colaborarea cu ceilalți sunt principalele abilități considerate imperative în așa-numita „a patra revoluție industrială”, care se caracterizează printr-o fuziune a lumii fizice, biologice, a lumii digitale și a lumii sociale, în care lucrurile se schimbă mai alert ca niciodată. |
||||||
Cuvinte-cheie şcoală, educaţie, Inteligenţa emoţională, inteligenţă socială, dezvoltare socio-emoțională, school, education, emotional inteligence, social inteligence, Socio-emotional development |
||||||
|