Modern conditions for the development of science and the education system
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
623 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-28 12:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0 (7578)
Education (14324)
SM ISO690:2012
TODOROVA, Liudmila. Modern conditions for the development of science and the education system. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 1, pp. 276-280. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563. – E-ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.7, Partea 1, 2020
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2020

Modern conditions for the development of science and the education system

Condiții moderne de dezvoltare a științei și sistemelor de educație

CZU: 37.0

Pag. 276-280

Todorova Liudmila
 
State Agrarian University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 1 noiembrie 2020


Rezumat

Education is considered to be a specific human activity, which is aimed at acquiring systematic views, skills and ideas in a particular area. In the modern world, the education process occurs not only through special social institutions, but also through self-education, i.e. acquisition of skills and knowledge in a certain field by independent forces. The strategic mission of the modern education system is to promote ideas, projects and innovations that contribute to the effective modernization of the school. The reference point in this case will be the rich heritage of culture, which for centuries has been created by humanity and needs not only to be used, but most often to discover. Science, new technologies and developments - everything that contributes to the development of processes in education must be introduced into school reality. This does not mean that continuous experimentation will replace established teaching methods. But excessive conservatism and preservation of the established tradition in teaching a new generation will not make the process perfect.

Educația este considerată a fi o activitate umană specifică, care are ca scop dobândirea unor puncte de vedere sistematice, abilități și idei într-un anumit domeniu. În lumea modernă, procesul de educație se produce nu numai prin instituții sociale speciale, ci și prin autoeducare, adică. dobândirea de competențe și cunoștințe într-un anumit domeniu de către forțele proprii. Misiunea strategică a sistemului de învățământ modern este de a promova idei, proiecte și inovații care contribuie la modernizarea eficientă a școlii. Punctul de referință în acest caz va fi moștenirea bogată a culturii, care de secole a fost creată de umanitate și are nevoie nu numai de a fi folosită, ci de cele mai multe ori pentru a fi descoperită. Știință, noi tehnologii și dezvoltări - tot ceea ce contribuie la dezvoltarea proceselor din educație trebuie introdus în realitatea școlară. Aceasta nu înseamnă că experimentarea continuă va înlocui metodele de predare stabilite. Dar conservatorismul excesiv și păstrarea tradiției stabilite în predarea unei noi generații nu vor face procesul perfect.

Cuvinte-cheie
the education process, new technologies, teaching methods,

procesul de învățământ, noile tehnologii, metode de predare