Dezvoltarea capacităților personalului din biblioteci: dezvoltare profesională, învățare orientată, oportunități pentru rețele
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
455 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-04-15 14:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
023.5:[37.011.33:004.5] (1)
Librarianship (690)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3920)
Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment (35)
SM ISO690:2012
CORGHENCI, Ludmila. Dezvoltarea capacităților personalului din biblioteci: dezvoltare profesională, învățare orientată, oportunități pentru rețele. In: Magazin bibliologic, 2020, nr. 3-4, pp. 42-45. ISSN 1857-1476. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4070664
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Magazin bibliologic
Numărul 3-4 / 2020 / ISSN 1857-1476

Dezvoltarea capacităților personalului din biblioteci: dezvoltare profesională, învățare orientată, oportunități pentru rețele

Development of capacities of the library staff: professional development, oriented learning, opportunities for networks

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4070664
CZU: 023.5:[37.011.33:004.5]

Pag. 42-45

Corghenci Ludmila
 
Biblioteca Naţională a Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2020


Rezumat

Articolul este axat pe una dintre prioritățile Anului profesional 2020, formulată în titlul acestuia. Sunt reliefate trei componente de bază ale acestei priorități: dezvoltare profesională, învățare orientată, incluziune digitală. Cele relatate sunt poziții de reper în desfășurarea educației non-formale și informale a personalului de specialitate din biblioteci.

The article focuses on a priority of the 2020 Professional Year, set out in its title. Three basic components of this priority are highlighted: professional development, oriented learning, and digital inclusion. All they are mark points in development of non-formal and informal education of the specialized library staff.

Cuvinte-cheie
dezvoltare profesională, învățare orientată, incluziunea digitală a bibliotecarilor,

Professional development, oriented learning, digital inclusion of librarians