Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
523 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 11:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (38) |
Organization of instruction (523) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4103) |
SM ISO690:2012 GLOBA, Angela, GASNAŞ, Ala. Asigurarea calităţii formării iniţiale a profesorilor de informatică prin integrarea TIC în procesul didactic. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 4(122), pp. 2-5. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4057010 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||||
Numărul 4(122) / 2020 / ISSN 1810-6455 | |||||||
|
|||||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4057010 | |||||||
CZU: 37.091:004 | |||||||
Pag. 2-5 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Utilizarea TIC în formarea profesorilor de informatică este vitală pentru asigurarea unei pregătiri de calitate. Nu doar componentele hardware şi software sunt importante, dar şi cele conceptuale; împreună acestea se Ala GasnaȘ dr., conf. univ., Universitatea de Stat din Tiraspol (cu sediul la Chişinău) combină într-un model pedagogic constructivist, care încurajează inovaţia didactică, devenind un catalizator de dezvoltare pentru toate componentele sistemului de învăţământ, axat pe învăţarea interactivă. |
|||||||
Cuvinte-cheie calitatea instruirii, profesor de informatică, instrumente TIC, formare iniţială, quality of training, computer science teachers, ICT tools, initial training |
|||||||
|