Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
723 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 16:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8 (292) |
Psychology (3368) |
SM ISO690:2012 CRIVOI, Aurelia, BACALOV, Iurie, CHIRIŢA, Elena, ILIEŞ, Ana, DRUŢA, Adriana, PARA, Iulian, POZDNEACOVA, Ilona, COJOCARI, Lidia. Stresul şi rolul lui în activitatea fizică și creativă la adolescenți. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii), 2020, nr. 1(131), pp. 111-120. ISSN 1814-3237. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3953992 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii) | ||||||
Numărul 1(131) / 2020 / ISSN 1814-3237 /ISSNe 1857-498X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3953992 | ||||||
CZU: 159.922.8 | ||||||
Pag. 111-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În societatea de astăzi, omul este expus din ce în ce mai mult influenţelor din mediul extern, la o mulţime de factori care acționează asupra stării lui psihice sau fizice. În urma acţiunii acestor factori, omul poate intra într-o stare fizică şi emoţională numită stres, când se dezvoltă o reacţie a organismului. Stresul exercită o influenţă mare şi asupra adolescenților din punct de vedere cognitiv, dar și creativ. El poate atât diminua, cât şi mări starea emoțională, aceasta depinde la fel de tipul de stres la care e supusă persoana, precum şi de tipul ei de personalitate. Efectele stresului se fac vizibile printr-un șir de reacții ale organismului: emotive, creative, fiziologice și organizaționale |
||||||
Cuvinte-cheie stres, creativitate, eustres, distres, activitate cognitivă, indici antropometrici, indici cardiovasculari, stress, creativity, eustress, distress, cognitive activity, anthropometric indices, cardiovascular indices |
||||||
|