Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
593 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 11:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.12:159.9.016 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2575) |
Psychology (3383) |
SM ISO690:2012 BUTNARI, Nadejda, BÎRNAZ, Nina. Particularităţi ale inteligenţei spirituale la cadrele didactice universitare – cadru experimental. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 21-31. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3967151 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3967151 | ||||||
CZU: 378.12:159.9.016 | ||||||
Pag. 21-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față scoate în evidență importanța inteligenței spirituale prin prisma dimensiunilor sale: gândirea critică existențială, producerea de sens personal, conștiința transcendentală și expansiunea stării de conștiință. În acest context, sunt reflectate rezultatele experimentului psihopedagogic cu referire la inteligența spirituală a cadrelor didactice univer-sitare, la etapa de constatare, formare și control. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă spirituală, gândire critică existenţială, producere de sens personal, conştiinţă transcenden-tală, expansiune a stării de conştiinţă, cadre didactice universitare |
||||||
|