Articolul precedent |
Articolul urmator |
560 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-24 15:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.61 (267) |
Social psychology (960) |
SM ISO690:2012 BRICEAG, Silvia, PRĂSĂCĂRIU, Beatrice-Gabriela. Integrarea – perspectivă teoretică și practică. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 10, 5-6 decembrie 2019, Chişinău. Chişinău, 2019: "Print-Caro" SRL, 2020, Ediția 10, pp. 20-22. ISBN 978-9975-3371-7-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 10, 2020 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 10, Chişinău, Moldova, 5-6 decembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.61 | ||||||
Pag. 20-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents the importance of ensuring the child's access to education through integration. The definition and content of the concept of school integration is presented. |
||||||
Cuvinte-cheie access to education, integration, school integration, support system, educational strategies, acces la educație, integrare, integrare şcolară, sistem de suport, strategii educaţionale |
||||||
|