Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
644 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 14:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.33+316.6 (1) |
Psychology (3383) |
Social psychology (972) |
SM ISO690:2012 PLEŞCA, Maria. Reflexia – mecanism al adaptării la mediul universitar. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2020, nr. 2(59), pp. 96-106. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 2(59) / 2020 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923.33+316.6 | ||||||
Pag. 96-106 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o sinteză a unei cercetări axate pe obiectivul de a determina caracteristicile reflecției în adaptarea psihologică a studenților la mediul universitar. Mediul educațional modern al învățământului superior solicită studenților un nivel înalt atât al competențelor academice, cât și al celor sociale. Aceasta actualizează problema adaptării psihologice, ne face să reconsiderăm mecanismele sale funcționale și să căutăm noi resurse de adaptare eficientă. Rezultatele studiului contribuie la înțelegerea reflecției și funcțiilor sale în adaptarea psihologică, relevă caracteristicile mecanismelor reflectorizante în reglarea procesului de adaptare la mediul universitar. De asemenea, studiul are o importanță practică, deoarece este asociat cu optimizarea procesului de adaptare în instituțiile de învățământ superior. |
||||||
Cuvinte-cheie reflexie, adaptare, mecanism psihologic, student, reflection, adaptation, psychological mechanism, student |
||||||
|