Articolul precedent |
Articolul urmator |
548 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-31 13:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.854 (41) |
Education (14306) |
SM ISO690:2012 IAVIȚA, Tatiana, ANDRIEŞ, Valentina, CODREANU, Sergiu. Formarea competenţei de cercetare pentru asigurarea calităţii în procesul de instruire la chimie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: consacrată jubileului "90 de ani ai Facultăţii Biologie şi Chimie, 21-22 martie 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Vol.2, pp. 36-41. ISBN 978-9975-76-308-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" Chişinău, Moldova, 21-22 martie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.854 | ||||||
Pag. 36-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Considerăm că această temă este actuală, deoarece piaţa contemporană de muncă solicită profesionişti universali, care au capacitatea de a schimba rapid şi efectiv sfera şi tipul activităţii, cu capacităţi de colaborare dezvoltate, capabili să lucreze în echipă, dar şi să poată lua decizii independente, să manifeste iniţiativă şi spirit inovator, să fie competenţi şi competitivi. Elevii care posedă această competenţă se implică activ în rezolvarea diferitor probleme personale şi sociale, sunt persoane dinamice şi libere de orice constrângeri externe în procesul devenirii lor. Totodată elevul care are o atitudine strategică se caracterizează prin iniţiativă, comportament pro activ în viaţa personală şi socială, poate anticipa riscurile şi poate proiecta acţiuni compensatorii. Elaborarea unor proiecte, comunicări, lucrări creative, efectuarea investigaţiilor experimentale la chimie oferă elevilor oportunităţi pentru manifestarea creativităţii şi independenţei în gândire şi acţiune, a interesului cognitiv şi a încrederii în forţele proprii, a perseverenţei în rezolvarea problemelor şi a responsabilităţii în luarea deciziilor. |
||||||
|