Formarea specialiștilor performanți în condițiile societății informaționale
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
793 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-29 08:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.31 (9)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3925)
SM ISO690:2012
GRIBINCEA, Alexandru, ABU ARAR, Haila, BAGHDADI, Sohir. Formarea specialiștilor performanți în condițiile societății informaționale. In: Administrarea Publică, 2020, nr. 2(106), pp. 64-69. ISSN 1813-8489. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3875041
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 2(106) / 2020 / ISSN 1813-8489

Formarea specialiștilor performanți în condițiile societății informaționale

Training of performing specialists in the information society conditions

Подготовка высоквалифицированных специалистов в условиях информационного общества

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3875041
CZU: 37.013.31

Pag. 64-69

Gribincea Alexandru, Abu Arar Haila, Baghdadi Sohir
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 iunie 2020


Rezumat

Total Quality Management (TQM) is based on the ,,philosophy of universal quality”, within the framework of which a rethinking of the traditional concept of quality as a degree of compliance with any standard takes place, actualizes the issues of universal quality management in the professional educational field of Israel. The main directions and modern tasks of education informatization in Israel are examined, the growing role of the education informatization is shown, in which the tasks of training specialists for work in the information sphere and the formation of a new information culture of society. The quality of education is considered as a problem of ensuring the national security of Russia in the context of the transition to a strategy of innovative development of the country and the formation of a knowledge-based information society.

Managementul calității totale (TQM) se bazează pe „filozofia calității universale”, în cadrul căreia are loc o regândire a conceptului tradițional de calitate ca grad de conformitate cu orice standard, actualizează problemele managementului universal al calității în domeniul educațional profesional al Israelului. Se examinează principalele direcții și sarcini moderne de informatizare a educației în Israel, se arată rolul crescând al informatizării educației, în care sarcinile de formare a specialiștilor pentru lucrul în sfera informațională și formarea unei noi culturi informaționale a societății. Calitatea educației este considerată o problemă a asigurării securității naționale a Rusiei în contextul trecerii la o strategie de dezvoltare inovatoare a țării și formarea unei societăți informaționale bazate pe cunoaștere.

Cuvinte-cheie
training, Quality, professionalism, knowledge, Information Society,

instruire, calitate, profesionalism, cunoştinţe, societatea informaţională