Transformarea reprezentărilor sociale a învățării pe tot parcursul vieții în mediul educațional
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
684 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 23:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.7 (108)
Education and training out of school. Further education (211)
SM ISO690:2012
BUCUN, Nicolae, CERLAT, Raisa. Transformarea reprezentărilor sociale a învățării pe tot parcursul vieții în mediul educațional. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 1(65), pp. 87-94. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3716377
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(65) / 2020 / ISSN 1811-5470

Transformarea reprezentărilor sociale a învățării pe tot parcursul vieții în mediul educațional

Transformation des représentations sociales de l’apprentissage tout au long de la vie en milieu éducatif

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3716377
CZU: 374.7

Pag. 87-94

Bucun Nicolae, Cerlat Raisa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2020


Rezumat

L’article présente l’analyse des représentations sociales des enseignants visant l’implication des leurs disciples dans le processus d’apprentissage tout au long de la vie. Le problème de la recherche est généré par les nombreuses incongruences ancrées dans les transformations qui ont marqué notre société depuis les dernières décennies. Les recherches du respectif domaine pourrai fournir des points d’appui importants pour les futures stratégies éducatives.

Articolul prezintă analiza reprezentărilor sociale ale cadrelor didactice vizând implicarea discipolilor în procesul de învățare pe tot parcursul vieții. Problematica cercetării este generată de numeroasele incongruențe ancorate în transformările care au marcat societatea noastră în ultimele două decenii, iar investigarea ei ar putea oferi puncte de sprijin importante pentru strategiile educaționale de viitor.

Cuvinte-cheie
représentations sociales, apprentissage tout au long de la vie, étudiants, environnement éducative, enseignants, transformation, rural et urbain environnement,

reprezentări sociale, învăţare pe tot parcursul vieţii, elevi, mediu educaţional, cadre didactice, transformare, mediu rural și urban