Integralizarea – o nouă abordare a perspectivelor cunoașterii în procesul educațional
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
824 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 10:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (476)
Organization of instruction (523)
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina. Integralizarea – o nouă abordare a perspectivelor cunoașterii în procesul educațional. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 1(65), pp. 3-6. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3716169
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(65) / 2020 / ISSN 1811-5470

Integralizarea – o nouă abordare a perspectivelor cunoașterii în procesul educațional

The integralization – a new approach of knowledge’s perspectives in the educational process

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3716169
CZU: 37.091

Pag. 3-6

Petrovschi Nina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2020


Rezumat

Today, human knowledge has reached a high level of development the volume of knowledge can no longer be acquired as easily as in the past. Therefore, the essential problem in ensuring the efficiency of learning consists in selecting those knowledge that open the way to a field of culture. In this now context of learning, integration is necessary to approach phenomena from different perspectives, to build  flexible, dynamic mental structures capable of supporting the most appropriate decisions.

Astăzi, cunoașterea umană a atins un înalt grad de dezvoltare, volumul de cunoștințe nu mai poate fi însușit atât de ușor ca în trecut. De aceea, problema esențială în asigurarea eficienței învățării constă în selectarea acelor cunoștințe care deschid calea spre un câmp de cultură. În acest nou context al învățării, integralizarea este necesară pentru a aborda din diverse perspective fenomenele, pentru a construi structuri mintale flexibile, dinamice, capabile să sprijine deciziile cele mai potrivite.

Cuvinte-cheie
integration, integrated curriculum, integral human personality development, holistic vision, educational process, integral education,

integralizare, curriculum integrat, dezvoltarea integrală a personalității umane, viziune holistică, proces educaţional, educaţie integrală