Articolul precedent |
Articolul urmator |
823 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-30 15:34 |
SM ISO690:2012 АДЭСКЭЛИЦЭ, Виорика. Толерантные установки и базовые убеждения личности педагогов. In: Economie: Lucrări ştiinţifice, 27 septembrie 2012, Chişinău. Chişinău: 2012, Vol.31, pp. 715-722. ISBN 978-9975-64-235-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie Vol.31, 2012 |
||||||
Conferința "Tendinţe moderne de dezvoltare economică şi financiară a spaţiului rural" Chişinău, Moldova, 27 septembrie 2012 | ||||||
|
||||||
Pag. 715-722 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă „Montajul tolerant şi convingerile fundamentale de personalitate ale pedagogilor” s î nt prezentate rezultatele unei cercetări experimentale a interrelaţiei dintre toleranţa comunicativă şi convingerile fundamentale ale cadrelor didactice cu diferită experienţă profesională. Studiul a arătat că, statistic, cadrele didactice tinere au format un nivel mai înalt de toleranţă în relaţiile de interacţiune, iar în cazul pedagogilor cu un stagiu profesional de activitate cuprins între 16 şi 29 de ani – acest nivel de toleranţă este format într-o măsură statistic mai mică. Pe lîngă aceasta, am constatat că toleranţa comunicativă a cadrelor didactice este în legătură corelativă cu percepţia unei lumi înconjurătoare binevoitoare, precum şi de atitudinea faţă de lume ca şi una semnificativă şi conştientizată, unde este prezent controlul şi echitatea socială. |
||||||
|